Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Gwarancja serwisowa wynosi 3 miesiące od daty wystawienia dokumentu sprzedaży usługi.
- Gwarancja nie obejmuje całego urządzenia, a jedynie naprawiany element.
- W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucone automatycznie.
- Każde urządzenie przechodzi test podstawowych funkcji przed jak i po wykonaniu usługi – o ile zleceniodawca umożliwia przetestowanie.
- Usterki przedmiotu naprawy ujawnione w okresie gwarancyjnym podlegające warunkom gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie do 20 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy.
- Koszt dostarczenie urządzenia z tytułu roszczenia do gwarancji pokrywa klient.
Gwarancji serwisowej nie podlegają:
- uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika
- uszkodzenia spowodowane przez ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzenia (np. ciecze, zanieczyszczenia, wilgoć)
- uszkodzenia wynikłe z przepięcia w sieci energetycznej
- uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnych ze specyfikacją producenta środków eksploatacyjnych
- uszkodzenia wynikłe w procesie nieautoryzowanej ingerencji w oprogramowanie fabrycznie zainstalowane na urządzeniu
- uszkodzenia spowodowane użytkowaniem w nieodpowiednich warunkach
Czas trwania naprawy w serwisie jest zależny od rodzaju zgłaszanej usterki.
Na podstawie ostatnich stu napraw średni czas realizacji zlecenia serwisowego wynosi 2 dni robocze.
Na długość obsługi zlecenia składa się:
- Test urządzenia do przedstawienia Klientowi diagnozy oraz wyceny naprawy.
- Czas dostawy części zamiennych do wykonania naprawy
- Czas pracy nad urządzeniem
- Testy jakościowe po wykonaniu naprawy
Po zakończonym procesie naprawy serwis kontaktuje się z Klientem informując o możliwości odbioru urządzenia z serwisu.
Stawiamy na wysoką jakość obsługi Klienta dlatego zawsze rekomendujemy wykonywanie usług z zastosowaniem oryginalnych części zamiennych pochodzących bezpośrednio od producenta lub jego dystrybutora.
Oferujemy naprawy na oryginalnych podzespołach dla modeli ;
- Samung – oryginalne service packi lub części profesjonalnie zrefabrykowane
- Huawei– oryginalne service packi lub części profesjonalnie zrefabrykowane
- Xiaomi – oryginalne service packi lub części profesjonalnie zrefabrykowane
- Apple Iphone – części profesjonalnie zrefabrykowane
Jeśli Klient chce , aby naprawa została wykonana na częściach zamiennych nieoryginalnych zawsze stosujemy najwyższej jakości zamienniki z gwarancją producenta.
Czym różni się wyświetlacz oryginalny od zamiennika ?
– wyświetlacz zamiennik jest wykonany z tańszych i gorszych jakościowo podzespołów.
Najczęściej pojawiające się róznice to :
– gorsza jakość kolorów i ich nasycenia
-mniejsza czułość na dotyk
-brak niektórych funkcji np multitouch.
Czy można zmienić samą szybę w wyświetlaczu?
Tak, w przypadku telefonów Samsung oraz Iphone zmieniamy szyby wyświetlacza.
Szybę mozna zmienić wówczas, gdy:
1. Wyświetlacz jest oryginalny
2. Działa poprawnie na całej powierzchni
3. Nie posiada plam oraz przebarwień.