Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  • Gwarancja serwisowa wynosi 3 miesiące od daty wystawienia dokumentu sprzedaży usługi.
  • Gwarancja nie obejmuje całego urządzenia, a jedynie naprawiany element.
  • W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucone automatycznie.
  • Każde urządzenie przechodzi test podstawowych funkcji przed jak i po wykonaniu usługi – o ile zleceniodawca umożliwia przetestowanie.
  •  Usterki przedmiotu naprawy ujawnione w okresie gwarancyjnym podlegające warunkom gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie do 20 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy.
  • Koszt dostarczenie urządzenia z tytułu roszczenia do gwarancji pokrywa klient.

Gwarancji serwisowej nie podlegają:

  • uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika
  • uszkodzenia spowodowane przez ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzenia (np. ciecze, zanieczyszczenia, wilgoć)
  • uszkodzenia wynikłe z przepięcia w sieci energetycznej
  • uszkodzenia spowodowane używaniem niezgodnych ze specyfikacją producenta środków eksploatacyjnych
  • uszkodzenia wynikłe w procesie nieautoryzowanej ingerencji w oprogramowanie fabrycznie zainstalowane na  urządzeniu
  • uszkodzenia spowodowane użytkowaniem w nieodpowiednich warunkach

Czas trwania naprawy w serwisie jest zależny od rodzaju zgłaszanej usterki.
Na podstawie ostatnich stu napraw średni czas realizacji zlecenia serwisowego wynosi 2 dni robocze.

Na długość obsługi zlecenia składa się:

  • Test urządzenia do przedstawienia Klientowi diagnozy oraz wyceny naprawy.
  • Czas dostawy części zamiennych do wykonania naprawy
  • Czas pracy nad urządzeniem
  • Testy jakościowe po wykonaniu naprawy

Po zakończonym procesie naprawy serwis kontaktuje się z Klientem informując o możliwości odbioru urządzenia z serwisu.

 

Stawiamy na wysoką jakość obsługi Klienta dlatego zawsze rekomendujemy wykonywanie usług z zastosowaniem oryginalnych części zamiennych pochodzących bezpośrednio od producenta lub jego dystrybutora.
Oferujemy naprawy na oryginalnych podzespołach dla modeli ;

  • Samung – oryginalne service packi lub części profesjonalnie zrefabrykowane
  • Huawei– oryginalne service packi lub części profesjonalnie zrefabrykowane
  • Xiaomi – oryginalne service packi lub części profesjonalnie zrefabrykowane
  • Apple Iphone –  części profesjonalnie zrefabrykowane

Jeśli Klient chce , aby naprawa została wykonana na częściach zamiennych nieoryginalnych zawsze stosujemy najwyższej jakości zamienniki z gwarancją producenta.

Czym różni się wyświetlacz oryginalny od zamiennika ? 

– wyświetlacz zamiennik jest wykonany z tańszych i gorszych jakościowo podzespołów.

Najczęściej pojawiające się róznice to :
– gorsza jakość kolorów i ich nasycenia
-mniejsza czułość na dotyk
-brak niektórych funkcji np multitouch.

Czy można zmienić samą szybę w wyświetlaczu? 

Tak, w przypadku telefonów Samsung oraz Iphone zmieniamy szyby wyświetlacza.

Szybę mozna zmienić wówczas, gdy:
1. Wyświetlacz jest oryginalny
2. Działa poprawnie na całej powierzchni
3. Nie posiada plam oraz przebarwień.

KONTAKT

13 + 12 =

Biuro i serwis

Brody 45B 09-100 Płońsk

Godziny pracy

Poniedziałek – Piątek 9:00-17:00
Weekendy – nieczynne

Kontakt

+48 514 611 933

biuro@adicoserwis.pl

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Polityka prywatności   
AKCEPTUJĘ