Słyszymy najczęściej, gdy przyjmujemy telefon na serwis.

Co prawda nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie bez zapoznania się z zakresem usterek w urządzeniu Klienta jednak w większości napraw serwisowych Wasze dane na telefonie są bezpieczne.

W przypadku wymiany w telefonie drobnych elementów, takich jak głośnik, buzzer, mikrofon, złącze ładowania , bateria czy sam wyświetlacz istnieje możliwość zachowania zawartości telefonu bez utraty danych. Istnieją również trudniejsze przypadki w których uszkodzenie jest powiązane z usterką oprogramowania lub wynika bezpośrednio z winy użytkownika jak np. zapomniane hasło blokady ekranu, zalanie itp. Wtedy o bezpieczeństwie naszych danych możemy zapomnieć tak samo jak w przypadku usterek powiązanych z płytą główną naszego telefonu.

Sprawa wygląda nieco inaczej w przypadku gdy naprawiamy nasze urządzenia w autoryzowanych punktach serwisowych..
Autoryzowane punkty serwisowe, posiadające uprawnienia producenta mają bardzo rygorystyczne podejście do napraw telefonu. Po pierwsze najczęściej same warunki gwarancji określają, że to klient zobowiązany jest wykonać kopię zapasową na swoim telefonie. Dlaczego? Procedura serwisowa wskazuję, że urządzenie powinno mieć zaktualizowane oprogramowanie do najnowszej wersji niezależnie od tego, czy wada występuje, czy nie. Oznacza to, że klient oddając telefon do gwarancyjnego serwisu producenta niezależnie od rodzaju naprawy straci swoje dane.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Polityka prywatności   
AKCEPTUJĘ